Voordelen van een online afsprakenboek
Een online afsprakenboek voor uw bedrijf brengt vele voordelen met zich mee. Zo kunnen uw klanten op uw website een afspraak maken zonder dat u gestoord wordt tijdens uw werk. U krijgt meer afspraken en dus meer omzet en nieuwe klanten. U realiseert een kostenbesparing omdat er efficiënter gewerkt wordt en uw klanttevredenheid met de kwaliteit van uw dienstverlening stijgt. Hoe een online afsprakenboek daarvoor kan zorgen?
De voordelen:
Meer omzet genereren
Uit de ervaringen van bedrijven die u voorgingen blijkt: een online afsprakenboek verhoogt uw omzet. Uw klanten kunnen u altijd bereiken, uw ‘open uren’ worden vaker ‘verkocht’ en uw klanten komen gemakkelijker terug door de reminder service. Er worden ook extra sales gegenereert door koppelingen met social media. Uw website wordt een extra verkoopkanaal. Online afspraken reduceert drastisch het aantal ‘vergeten afspraken’, directe winst!
Minder kosten
Met het online afsprakenboek kunt u de kosten van uw bedrijf behoorlijk verlagen. Denk bijvoorbeeld aan minder telefoonverkeer, zowel inkomend (klanten) als uitgaand (voicemail terugbellen). U heeft geen telefoniste meer nodig en agendabeheer neemt veel minder tijd in beslag. Geen programmeer- en beheerkosten, wij ontwikkelen deze voor u!
Scoor met tevreden klanten
Met het online afsprakenboek biedt u uw klanten extra service en gemak. Uw klant kan altijd en overal online een afspraak maken, ook tijdens uw vakantie! Dit kan via de website, uw mobiele boekings app of uw Facebook bedrijfspagina. Een afspraak is in drie klikken gemaakt en duurt maar 10 seconden. Al uw beschikbare tijden zijn inzichtelijk en uw privacy is gewaarborgd! De afspraak staat direct in de agenda van de klant. De afspraakherinnering wordt zeer gewaardeerd. Deze dynamiek geeft de klant een ‘wow’ gevoel.