Service

Klantenservice

Op deze pagina vind u een overzicht van veelgestelde vragen over de diensten van MorgenOnline. Tevens kunt u hier zien op welke wijzen u ons kunt bereiken. We zijn u graag van dienst.

 Telefonische Support: 020 – 737 14 82

Icoon voor technische ondersteuning

Veelgestelde vragen

Waarom betaal ik opstartkosten?

De opstartkosten zoals vermeld bij prijzen zijn kosten die u betaald voor het ontwerpen en online zetten van uw website. Onze designers maken na uw aanmelding een ontwerp dat na evaluatie omgezet wordt in een website. De ontwerpen en wijzigingen die zij maken maar ook bijvoorbeeld het koppelen van uw domeinnaam (als u die reeds heeft) en het schrijven van teksten voor uw website worden door de opstartkosten gedekt.

Hoe lang zijn de contracten voor een website?

Het contract voor uw website geldt voor de duur van 1 jaar of 12 maanden na oplevering van uw website. Na deze periode kunt u per maand opzeggen.

Kan ik mijn website zelf aanpassen?

Nadat uw website opgeleverd is ontvangt u van ons inloggegevens waarmee u 24 uur per dag uw website zelf eenvoudig kunt bijwerken. Met een eenvoudige drag-and-drop editor kunt u live uw veranderingen zien, website onderhoud is nog nooit zo makkelijk geweest. En met de uitgebreide helpdesk leert u er snel mee omgaan.

Schrijf ik mijn eigen teksten?

Zeker, niemand kan beter over uw bedrijf vertellen dan u zelf! Echter zijn onze tekstschrijvers er altijd voor om u te helpen om deze teksten iets pakkender te maken of te optimaliseren voor een betere vindbaarheid op de bekende zoekmachines.

Zijn de tarieven inclusief domeinnaam en webhosting?

Ja, uiteraard. Het maandelijks tarief van €29,- is inclusief:

  • Hoogwaardige Hosting
  • Beveiligingsupdates
  • Gebruik van het systeem om uw website te updaten
  • Domeinnaam (als u die nog niet heeft)